9244 km – 2011. by Vladimir Florijan

Posted: 27. studenoga 2011. in NAŠI MARATONI

REZIME MOG  PEDALIRANJA U 2011.g

Dakle sve je počelo idejom u ožujku, 09.03.2011.za moj 60-ti rođendan da ove godine odvozim biciklom svoj godišnji maximum i prijeđem10000 km, svugdje gdje god je to moguće., Skoro pa učinjeno, odpedalirao sam  9244km, što je daleko više od prosječnih 5-6000km koje godišnje odvozim. Ovime sam želio dokazati da godine ne čine barijeru za slične pothvate. Veoma sam ponosan na učinjeno, biciklom svugdje i u svako doba.

Biciklom FELT Q800, služim se za obavljanje svakodnevnih gradskih potreba pa i u poslovne svrhe, maximalno izbjegavajući korištenje osobnog auta, a sa CORRATECOM sam odvozio mnoge zanimljive destinacije.

Lijepom našom sam prošao kroz Istru, Primorje, Gorski kotar, Turopolje, Zagrebačku županiju, Prigorje, Zagorje, Međimurje, dotaknuvši tako Sloveniju i Italiju. Izdvajam posebne trenutke vožnjom po našim otocima Cresu i Krku te uspone na 1400m visoku Učku, nekoliko puta te 1033m Sljeme. Idiličan je bio prijelaz iz Turopolja u Prigorje skelom preko Save za samo 3 kn, pa usputni uspon na Martin Breg. Zanimljiv je također uspon na Moravče (preko 20%) prema Mariji Bistrici. Ma Lijepa naša uistinu je prelijepa gledajući i doživljavajući je na biciklu.

Sudjelovao sam na 3 biciklijade: Zelinska, Novigradska i Dugoselska, ali i na prosvjedu biciklista u Zagrebu. Stekao mnoga prijateljstva, a dnevni maximum bio je vožnja od Zeline preko Zagorja, Međimurja uz Dravu, do Mađarske granice250 kmu danu. Maximalna temperatura bila je +48°C, na povratku iz Trsta prema Kozini.

Sve u svemu jako sam zadovoljan učinjenim. Vozite i samo vozite gdje god vam je to moguće.

piše: Vladimir Florijan

Odgovori

