BARKANOVCI PONOVNO U EUROPI

Posted: 24. srpnja 2009. in KLUBSKE AKTIVNOSTI

SLO, Ilirska Bistrica, 23.07.2009. 

 

 

Čitao sam u literaturi, koja opisuje vježbe vožnje biciklom, da je uglavnom vožnja bicikla vrlo korisna i zapravo jedna od najkorisnijih aktivnosti za ljude. I to za ljude sa prevelikom tjelesnom težinom te za ljude koji žive suvremenim načinom života okarakteriziranim prevelikim poslovnim obavezama, a koje kod većine ljudi uzrokuje stres, umor, nezdravu prehranu i premalo kretanja.

 

Stručnjaci za biciklizam i ostale sportove lijepo opisuju i lako je dostupno štivo, kako dobro organizirana i kvalitetna aktivnost i vježbanje može u velikoj mjeri spriječiti nastajanje različitih zdravstvenih tegoba. Vožnja biciklom, bez obzira da li ista podrazumjeva lagano pedaliranje, potpuni biciklistički trening ili trku, je aktivnost koja u velikoj mjeri zadovoljava sve navedeno. Sa stručnjacima se slažem u potpunosti, ali se nadalje ne slažem sa stručnjacima za biciklizam koji tvrde da važnju biciklom NIJE UVJEK MOGUĆE REALIZIRATI NA OTVORENOM, jer da jednostavno vremenske prilike ne daju ugodan osječaj po kiši, snijegu, zimi, jakom vjetru i suncu. Ali stručnjaci nadalje tvrde da postoji rješenje za sve –SPINNING. Tu se sada već spominju termini kao treneri, lagana glazba, upute instruktora, vizualizacija mind&body treninga ……

 

Naprosto ne mogu zamisliti Andreja, Robija i moju malenkost u siječnju bez Učke i snijega sa -5, u veljači bez Plomina i Brsečanske bure, Zavižan bez olujne bure kiše i +2 te Gospića i pljuska popračenog munjama. A VRUĆINA?

 

 

Danas je Opatiju ugrijalo sunce +35, a Robi stiže na posao u 14 h, te ga onako usput pitam: kupanje ili vožnja? Uh, što bi sada dao za uspon do Rupe, odgovara ko iz topa. Morao sam ga razočarati jer smo Andrej i ja upravo dogovorili uspon do Rupe, ali i lagani prijelaz preko Šengena do Ilirske Bistrice. Pokret je bio u 16,30. Pogled mi skreće na plažu Slatina i pitam se kome je bolje? Nama na biciklu ili mnoštvu koje se cmari na betonskoj plaži. Okreću se čas na leđa, čas na trbuh. Nikako da si nađu mjesto. A ja sa svojim Corratecom pravac Voloskog gdje me čeka Andrija sa Trekom te nastavljamo bez žurbe do Matulja. Došli smo do omiljenog dućana sa biciklima, a i Treku je trebala neka vida. Točno u 17 krećemo put Rupe. Sunce još uvjek žeže ne spušta se ispod +30, ali mi uspješno odpedalirasmo do granice gdje nam je gospođica policajka morala ispisati kartončiće za prijelaz. Nastavljamo tako do Andrejevog prijatelja Borisa, koji je biciklist i vlasnik simpatičnog i dobro opskrbljenog dućana s biciklima i opremom. Andriji uvjek nešto treba, a i Robi je čest gost, samo sam ja prvi put ovdje i sviđa mi se.

 

Cilj nam je Slovenca dovući u HR na biciklijadu u Vrbovsko. Nakon druženja i osvježenja u obližnjem kafiću, pao je dogovor. Boris i još nekolicina stižu u Vrbovsko pa bi to mogla biti i međunarodna biciklijada. Vlasnik kafića je također biciklist, nekada zvijezda riječkih i istarskih biciklističkih klubova, gosp. Martin, koji nam je pokazao i nekoliko dresova koji su sada samo lijepi suveniri. Iako su ovakva druženja uvjek zanimljiva, morali smo zbog mraka požuriti natrag. Noć nas je na granici debelo uhvatila jer je prošao 21 sat, a u Opatiju stigosmo oko 21,30 sretno, uspješno i ohlađeno, pa nek mi stručnjaci za biciklizam kažu da se ne pedalira po suncu. Ma ovo je bila sunčana fantazija.

 

Pozdrav svim biciklistima kojima vremenske ne-pogode ne predstavljaju prepreku za pedaliranje.

Andrej i Vlado

 

Odgovori

