BARKANOVCI PREKO I OKO UČKE SA 106,32 KM i 2009 MNM

Posted: 12. srpnja 2009. in KLUBSKE AKTIVNOSTI

Barkanovci Andrej i Vlado danas se upustili u avanturu na Učku, Poklon 922 mnm.

 

 

 

Vijećanje kod Pl. Doma, kuda? Naprijed ili natrag spust. Odlučismo se naprijed na već provjerenu stazu koju su moji mlađi kolege već nekoliko puta odvozili. Za mene svakako iznenađenje, a opis je, kad prođeš Poklon, to je najteži dio puta. Dalje starom cestom do Lupoglava, malo gore malo dolje, oko 100 km.  Istina,  iza Poklona slijedi poklon. Nakon što smo bidone napunili svježom izvorskom vodom slijedi nekoliko km spusta i tada osjetiš prekrasan trenutak da ulaziš u Istru na velika vrata,  jer u podnožju je izlaz iz tunela (mala vrata).  Brzina doseže i 56 km, a kod Andreja 68 km/sat. Fantazija koja je trajala nekih petnaestak km. Slijedi put prema Vodicama oko 25 km, naravno uspona. Ide to nama samo nam se voda, obzirom na 28-30 Celzija, poprilično brzo prazni. Prošli smo pokraj Lanišća, Račje vasi, Rašpora, Trstenika, Dane, te sretno stigli  u Vodice koje su smještene neposredno do SLO granice. I sam naziv kaže što nam nedostaje. Iza nas je punih 60 km. Bidoni su već prazni. Žedni smo, a možda i gladni. Ugostio nas je domaćin, iako se nenadano pojavila veća grupa Lingvista, koji proučavaju ŽEJANSKI jezik ovog kraja, a koji se samo ovdje govori.

 

 

Našli smo vremena za malo druženje. Profesori su na trenutak ostavili nauku i iskazali veliko zanimanje za naše aktivnosti i bicikle, a mi smo također znatiželjno doznali što oni rade ovdje. Stara  je i bogata istarska kultura. Napuštamo Vodice s podosta vodice u našim bidonima i krećemo na, kaže Andrej, zadnji uspon od oko 9 km. Što je tu je, stišćem zube, ne dam mu gušta da "patim" i tako stigosmo do Muna. Međutim, uspon je gotov, ali sada tek stiže ona dionica malo gore malo dolje.

 

I tako nanizasmo prelijepih  2009 mnm. Pitam Andreja kome poklanjamo ovu vožnju? Da bi me Andrej oraspoložio, najprije mi je odao priznanje da sam to super odvozio, a obzirom na visinu od 2009 m,  da tu vožnju jednostavno poklonimo tekućoj 2009. godini, da je osnažimo i da joj damo svu pozitivnu energiju, koju smo danas pokupili na našoj Učki, za bolji, puno bolji završetak.

 

Došavši u Matulje, procjenjujem da će mi nedostajati oko 4 km do sto. Andrej se odvojio i skrenuo na Volosko, a ja sam produžio u Rijeku do bazena na Kantridi i tek tada krenuo doma sa 106,32 km.

 

Današnji dan bio je doista za uživanje. Nije bilo štoperica, ograničenog vremena iako je Andrej uključio svoj kompjuter, pa smo tako doznali da smo potrošili 3331 kcal.

 

Pozdrav iz Istre, Učke i Opatije!

Andrej i Vlado

 

Opatija 11.07.2009

Odgovori

